maandag 26 augustus 2013

Schrijffout op Lays-verpakking

Goedemiddag iedereen! ^^

Nondedorie, heb weer eens een schijffout ontdekt op een verpakking. Deze keer op een zak chips van Lays:



Ik wilde dit natuurlijk onmiddellijk mailen naar Lays, maar eens op hun site aangekomen vond ik enkel een heus contactformulier. En dat formulier vul ik nu eens niét in zi! Wat ze allemaal moeten weten, onvoorstelbaar... Kijk hier maar eens: 
http://www.lays.be/nl/contactform/

De foto die ik speciaal genomen had, kan ik er zo niet bij zenden, dat er nog eens extra bovenop.

Dat ze dan maar zo hunne plan trekken!
Maar dus: Een dikke taal/verstrooidheids-fout!


Kunnen jullie je ook zo ergeren aan taalfouten? :-p

2 opmerkingen:

  1. Haha nee ik irriteer me daar niet zo aan maar wel lelijk dat je zo'n enorm formulier in moet vullen, slecht zeg!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Lol, ik vind het eerder grappig. Zo'n verpakkingsdesign moet sowieso langs veel mensen en geen van allen heeft het ontdekt. Ik irriteer me wel als er schrijffouten in de cursus Nederlands zit, hoe moeten we het dan leren.

    BeantwoordenVerwijderen