maandag 2 april 2012

Lentefotootjes 2

De Jef is steevast de eerste die ik tegenkom in de tuin. Een echte liéverd!

Speenkruid - Ranunculus ficaria is al beginnen bloeien.

Alsook de Bosanemonen - Anemone nemorosa

Nu toch ook een foto genomen van de konijnenpijp! 
 Jeej! Zo te zien begint mijn 'boske' toch al een bosklimaat te krijgen! 

De bollen die ik plantte worstelen zich maar traag door de grond
en zijn zeer gegeerd bij hongerige beestjes zoals je ziet!

De schoenlappersplant - Bergenia zijn eerste bloemen komen kijken.

3 opmerkingen:

  1. Wat leuk dat jij mijn, en ik nu ook jouw blog ontdekt heb! Je hebt heel veel interessants te vertellen, en ik geniet ook van je prachtige foto's! Groetjes Lupineke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuke, spontane reactie heb je achtergelaten op mijn blog. Dank je wel. Dat doet mij echt goed.

    Mooie, duidelijke foto's. Ik kan wel zien waar je passie ligt.

    Groetjes Diana

    BeantwoordenVerwijderen