dinsdag 14 augustus 2012

Gewonnen!! =D


Jeeej! Ik heb voor de allereerste keer een winactie gewonnen!
Het was deze winactie bij Marijke van Nymphette:
 



De eerste keer dat ik zoiets won dus wist niet goed wat ik er moest van verwachten. Marijke mailde en zei dat ze mijn adres ging doorgeven aan l'oreal. Achteraf zat ik met een raar gevoel want jah, die gaan mij dan toch niet elke keer iets sturen met de post of elke keer reclame in de bus etc.

Gisteren was ik in Leuven en papa stuurde een sms om te zeggen dat er een aangetekende zending was voor mij en of ik iets besteld had.
Kwist in eerste instantie niet echt van iets maar nadien begon het te dagen dat het misschien wel die winactie kon zijn, spannend!

Vandaag ben ik dan in het postpunt het pakket gaan halen.
Ik verschoot er nog van, was een grotere doos dan verwacht!

Eens thuis trokken ze grote ogen: zo'n grote doos?!
Daar zal wel iets aan vast hangen dachten ze.

Daar stond ik dan, met die grote doos...

Maar eens open was die rare soort angst toch voorbij: Er zat gewoon in wat er werd beloofd in te zitten: de shampoo en het masker, en de hoed!

De hoed is te klein :-p Maar hij past voor mama ^^
De shampoo en het masker heb ik nog niet kunnen proberen, daar zal ik nog een berichtje over schrijven.

Ondertussen ben ik (veel) gaan winkelen, beetje kleren, en heb ook wat 'herboristaankopen' gedaan: sheabutter, kamille, tijm. Ook een alternatieve aankoop: steen tegen de stralingen van gsm's en internet en toestanden, en dan nog een hangertje.
Ook naar rommelmarkten geweest, vind ik leuk, zo wat rondlopen en snuisteren tussen de verschillende 'kraampjes' ^^

Misschien maak ik daar ook nog wel een post van.


2 opmerkingen:

  1. Interessante dingen schrijf je........oh, en ik ben je nieuwe bloglovin volger.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hey Hanneke! =D
    Dankuwel voor je reactie en het volgen, vind ik wel leuk om te lezen!
    Ola, maar jouw blog is anders ook wel interessant hoor hoh! :-p
    Ik hoop dat je hier nog vele interessante dingetjes kan oppikken ^^
    Groetjes!!
    Herboristerijtje

    BeantwoordenVerwijderen