maandag 23 december 2013

Druktevanjewelsteampertijdhiereenbeetjeuitleg + zilverpapierkraaiavontuur

Dag liefste lezers! =D

Dit academiejaar heb ik het uitzonderlijk druk! Ik zal jullie kort zeggen hoe dat komt: twee studies en werk combineren geeft veel drukte! Moesten al deze dingen in dezelfde buurt doorgaan zou het misschien ook nog wel meevallen, maar nu zit ik suuuuuperveel in de trein, op de fiets en in de auto.
Ik was me daarom aan het afvragen of ik me geen tablet of minilaptop zou aanschaffen: dan is die verloren reistijd mss toch niet zo verloren. Wat denken jullie? tablet (met toetsenbord) of minilaptop?

En nu heb ik dus 2 weken vakantie! Jeeeeej!! Ik heb het nodig.. :-p
Dingen als 'hoe is het? je ziet er moe uit' zijn me niet vreemd...

Ik zou vandaag wel eens mangosnoepjes willen maken. Al heb ik géén idee of ze nu wel mango's verkopen nu in de winkel.. Ik zal straks eens gaan kijken ^^

Voorts ben ik fan geworden van Bond Zonder Naam.

Hun laatste spreuk al gezien? 



De waarheid als een koe!
En ondertussen ben ik blij dat de donkerste dag van het jaar achter de rug is!

Wel vreemd: er staat nog steeds Goudsbloem in onze tuin.

Oja: begin december moest ik mijn herboristen-eindwerk gaan verdedigen en ben geslaagd! Weldra zal ik mijn herboristencertificaat wel ontvangen hoop ik :-p

Ooh! En weten jullie mijn beleving van de dag al? 
=> Toen ik vandemorgen aan het fietsen was had ik bijijijijna een botsing met een, kraai denk ik (grote zwarte vogel), die een hele reep zilverpapier in zijn/haar bek had. Ik dacht dat enkel eksters op blinkende voorwerpen afkwamen maar dit was echt geen ekster. Bij de bijna botsing was het vogelbeest ook wel geschrokken en heeft hij/zij de lading zilverpapier laten vallen, die viel dan prompt op m'n stuur. Ik heb het er zo snel mogelijk terug afgehaald en naast het fietspad laten vallen. Jajah :-p Hopelijk vond hij/zij later zijn grote buit terug! =D Ja en eigenlijk waarom niet he? Zilverpapier isoleert toch een beetje dacht ik? Of zit ik er nu naast?.. Waarom zouden ze dat niet in hun nest gebruiken? ^^ Slimme beesten! Aja: zilverpapier = aluminiumfolie* ^^

Hebben jullie al veel gepland voor kerst en nieuwjaar?
Alvast prettige feesten gewenst! =D

(Ik maak dit jaar zélf m'n kaartjes: vakantie => heb ik even tijd om dit te doen ^^)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten