maandag 23 december 2013

paniek met appelazijn!

Waaaaah!

Jullie weten ondertussen wel al dat ik het heb voor natuurlijke middeltjes. Zo dacht ik ooit eens gelezen te hebben dat appelazijn goed is tegen oneffenheden en dacht dat dit wel kon kloppen aangezien dit een zuur is en citroensap er ook tegen helpt. Maar hoow! 

Ik had appelazijn op m'n gezicht gedaan en niet veel later zag mijn gezicht helemaal ROOD! Ik gans in paniek direct onder de douche met stromend water gaan staan aarg!
Nu na een kwartiertje is het al minder rood amai ik was in paniek!

Heb het nu net nog zitten opzoeken en op sommige sites wordt dit echt aanbevolen maar hooooohoooòw! Dat doe ik NOOIT meer! Meh... Hopelijk is tegen vanavond al het rood weg! Ö

BRRRR... Hopelijk volgen er niet meer van deze hachelijke avonturen.....


Appelazijn wordt wsl best eerst goed verdund!

Weten jullie iets om mijn huid nu te kalmeren? Havermout mss? Hebben jullie al eens iets voor gehad door zelf iet uit te testen? Of ervaring met appelazijn op jouw gezicht?
Ik hoor die dingen heel graag! Kwestie dat ik zelf niet nog meer van deze dingen tegen kom...

Phoéh!

1 opmerking:

  1. Schijfjes komkommer verzacht de huid, ik gebruik het vaak bij zonnebrand. Wie weet hulpt het hierbij ook.

    BeantwoordenVerwijderen