dinsdag 4 maart 2014

Vliegtuig

Dag liefste lezers!

Ik ben nu al bijna half de 20 maar heb nog nooit in een vliegtuig gezeten. Dààr komt bijna verandering in!
Ow jee... Hoe ga ik me daar gedragen? Vol van stress of rustig of trillend of ....

We gaan met Brussels Airlines, dat stelt me al een beetje gerust, want als ik de verhalen hoor van die lagekosten-vliegtuigmaatschappijen...



Hebben jullie al gevlogen? Hoe was jullie eerste vlucht?
En em.. Hebben jullie tips met wat er zeker niet mag ontbreken in de handbagage?

De reis gaat naar Griekenland!

Vroeger was ik erg geïnteresseerd in de Antieke culturen, maar toen ik stopte met Grieks-Latijn werd mijn aandacht meer meer de wetenschapsvakken gespitst.



Het gaat een ware cultuurreis zijn: elke dag naar een andere stad, ander hotel etc. Stiekem ben ik wel crejeus naar de andere vegetatie!

Ik ben niet zo'n opreisganer: het verste was Tsjechië. Dus => => Dit zal tot nu toe mijn verste reis zijn! Waah!
Zijn jullie al in Griekenland geweest?

Hoho... Kga wat filmpjes bekijken in de hoop dat ik toch ik toch al wat modern Grieks versta... Zou het?.. =>





Geen opmerkingen:

Een reactie posten