dinsdag 24 juli 2012

Fotootjes

Heey!
Eindelijk wat zomerweer! =D
Hier enkele fotootjes uit mijn bosken: 

Teunisbloemen à volenté! 


Een nieuwe wilde roos die begint te groeien ow yeah! =D

De organo die ik vorig jaar plantte komt goed op zwier, en de bijtje hebben hem al gevonden precies! ^^

Een dagpauwoog =D

Alle neuzen in dezelfde richting! :-p

Kijk hier, een zelfgezaaide boekweit! :-p

De hemelsleutel staat ook weer goed dit jaar.

Een blauwe hortensia hoera! De grond is nog niet te veel aangewreten door de zure regen :-p

Duizendblad! Goed voor de bloedsomloop enzo.

Mooi in de ronde rond de oude mispelaar.

En jah, deze morgen mij een ongeluk verschoten...
Denk je even rustig blootvoets buiten te genieten van het weer en het mooie groen, tot ik ineens, op de plaats waar ik mijn voet wilde placeren, tadaaaaaa!

Arme muisje... Rust zacht, zo tussen de kassei en de parasolletjes van het parapluutjesmos!

Jeeeeeeeeeeeef?!
Tssss, hij is nog goed in vorm precies! :-p

En jullie, komaan, naar buiten! Zo mooi weer!
Dat ga ik nu ook terug doen ^^
Wel met kledij die goed genoeg afdekt voor de zon...
Heb geen zin om kreeft te worden.

 


1 opmerking: