maandag 8 juli 2013

Afgestudeerd!

Goedemorgen!

Excuus voor de vertraging, had eventjes wat te veel te doen en geen tijd om iets te schrijven.

Ik kan het nog altijd niet echt vatten, maar ik heb dus mijn master behaald JOEHOEW!! =D Volgend schooljaar werk ik nog de Specifieke LerarenOpleiding (of int kort SLO) af. Heb van die opleiding al een heleboel vakken gedaan, dus nu begint het te kriebelen om mss nog een andere opleiding te volgen ondertussen. (=> http://klankendaal.be/wp-content/uploads/2013/04/MORE_41-thm_pg_mv0tot4jMechelen_print.pdf)

Hmm spannende tijden! :-p

Oja! De confituurpot is na veel proberen en met hulp van een vriendin in mekaar geraakt! Ow yeah! =D

Straks gaan we fietsen -in zo'n hitte... -_-'. Daar kan ik niet echt tegen...
Op de fiets valt het misschien nog mee, dan heb je nog een beetje frisse wind, of zou dit dik tegen vallen?
Het ziet er niet naar uit dat de temperaturen onder de 30 graden zullen blijven vandaag.

Ik ga me eens gaan klaarmaken.
Tot de volgende keer!


Geen opmerkingen:

Een reactie posten