zondag 9 september 2012

Meloenversiersel

Vorige week meloen gesneden en heb me beetje creatief laten gaan ^^ In't begin wast soms beetje trekken voor een stuk maar dat beterde wel naar het einde toe. 

Ziehier het bloemetje! Een oranje waterlelie?



Mjamjam! ^^
Ik schrijf vooruit nu, had da nog nooit gedaan. Tof moest ik zo voor elken dag iets te vertellen hebben, maar binnenkort beginnen de lessen terug en dat zal dan moeten lukken denk ik (wat wil zeggen dat het waarschijnlijk niet zal lukken dan)...



2 opmerkingen:

  1. Goed gelukt! Zal er vast heel leuk uitzien op een koud buffettafel. Ik hou daar wel van.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hey Hanneke!
    Was gewoon begonnen met op de streepjes van de meloen te snijden zonder te weten waar uit te komen. De meeste creatieve dingen worden zo gevonden denk ik: gewoon proberen en doen zonder een vast eindresultaat voor ogen; dat eindresultaat wordt gevormd in het maak- en probeerproces. :-p
    Groetjes!
    Herboristerijtje

    BeantwoordenVerwijderen